jeudi 22 mars 2018


NJIÑ

            Hala a yé linumbug li ngim yom. Hikii nuga i gwé ngim njiñ. I njiñ i yon ngwo i nôñôl yo. Mu ki nyen mut a nyimbe le nuga sém i ntagbe na to a ntehe bé yo ni mis. Kikii bo yôi (likinda li yôi), hiséé, siñmbanga. I njiñ  i i yé bo kikii yimbne.

         Longe njiñ i yé yak ni béba njiñ.

         Boña nyen a  mboñ le u nok njiñ ni minkañ mi nyodi i boña ndi mi kenek i jôl. Jon mut a nla nok njiñ bijek, njiñ hida njiñ mut numpe, njiñ labinda, njiñ masai, njiñ likund i  ke bisu.

         Ingéda u nok le i mut nunu a ngwés bé a nôgda me njiñ, hala wee i mut nunu a ngwés bé a ntehe me.

         Ingéda u nok le u nôgôl me i njiñ, hala we u boma mut nu u hoñlag bé le wa boma.

         Ingéda u nok le kunjañ nye, men me yôgôô béme le me numb. Hala wee i mut a mpot hala, nyemede bé nyen a bi saba ndutu tole ngim libag.

         Ingéda mut a nok longe njiñ, hala a mboñ nye le a niñ longe niñ téntén ibale bo i nkédna nye le a nje bilonge bi bijek ndi njiñ bijek i lémlag nye.



                                                  Yaônde, 14 mpuye 2006
                                                  Nkam PONDI PONDI
http://antoinepondipondi.blogspot.com





Aucun commentaire: